Welcome to my blog.Happy blogging
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ON CALL :')

okay semalam saya on call dengan adik kecintaan saya.. huahuahu sapa lg pypa lol....hehehe hm tiba-tiba ade text masuk " , hey syg kol balik" aku kenal dah kalau text die ney.. koma di hadapan.. hahaha.. terus kol.. warhhh rindu siakkkkk..... nak meet dia.. nak lepak dgan diee... :'(.. tertalu rindu kan budk kecik ney -,-.. hm borak macam-macam dengan die.. heheh.. lama oh kol semalam... warhhh aku nak jmpa die... hm.. ehh minggu nie mereka exam so x nak kcau die.. tp minggu depan.. huahuahua kau siap la budak.. hahahaha.... hm.. die nak balik rumah lama lg la.. 23/3 nanti... hm.. xde la text dari dyer gamatnyer.. ahahha... pepot.. aku rindu kau choiii.. tengs 4 mlm tadi haha.. suka aku dengar ayt terakhir kau.. hahahah okay2 nanti kit asmbung lg blog comell >_<  ... iloveyou ------- iloveyoutooo sayang :') .. syg kau adikkecikgarang :P